Klachten
Als u niet tevreden over ons bent
Klachten, complimenten en tips
Klacht over onze hulpverlening (Breakdownservice)?
De KNAC heeft voor de leden een (collectieve) hulpverleningsverzekering gesloten bij verzekeringsmaatschappij Reis- en Rechtshulp N.V. te Den Haag. De uitvoerder van de hulpverlening en opdrachtnemer voor de hulpverlening in Nederland is de ANWB B.V.. Klachten over deze hulpverlening kunt u aan ons kenbaar maken. Wij zullen dan, na overleg met de verzekeraar en/of uitvoerder, trachten voor u een passende en bevredigende oplossing te vinden voor uw klacht. Mochten wij gezamenlijk niet tot een bevredigende oplossing kunnen komen, dan kunt u uw klacht over de verzekeraar indienen bij het onafhankelijke Klachteninstituut Financiële Dienstverlening. Reis- en Rechtshulp N.V. is bij het KiFiD aangesloten onder nummer: 200.000197.
Klacht over verzekeringen?
Wij verzoeken u vriendelijk dit allereerst aan ons kenbaar maken, zodat wij de mogelijkheid hebben een passende en bevredigende oplossing te zoeken voor uw klacht. Mocht u nu, als verzekerde of belanghebbende, een onoplosbaar geschil hebben met ons (als verzekeringstussenpersoon) of met een verzekeringsmaatschappij waar wij uw polis(sen) hebben ondergebracht, dan kunt u daarvoor verder terecht bij het:
Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFID)
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
Telefoon: 0900 355 22 48
Website: www.kifid.nl
Ook voor informatie, uitleg en advies in verband met een geschil kunt u zich – ter voorkoming van klachten – wenden tot het KiFID. Het advies en de hulp die het Klachteninstituut u biedt, zijn kosteloos.
Overige klachten?
Het kan zijn dat u over andere zaken dan verzekeringen of pechhulp ontevreden bent en dat u hierover een klacht kenbaar wilt maken. U kunt uw klacht op de volgende manieren indienen:
-Schriftelijk: stuur een brief naar: KNAC, Postbus 93114, 2509 AC Den Haag.
-Via E-mail: stuur een e-mail naar: ledenservice@knac.nl
Complimenten en tips
Bent u juist heel tevreden of heeft u een tip? Ook dat horen we graag. Het is altijd mogelijk om uw complimenten, ideeën of verbetersuggesties door te geven.
Bijvoorbeeld als u zeer tevreden bent over de afhandeling van een schadeclaim of pechgeval. Wilt u dit graag laten weten? Dan kunt u een e-mail sturen naar ledenservice@knac.nl.

Reden #1

Reden #2

Reden #3

Reden #4

Reden #5

Reden #6

Reden #7

Reden #8

Reden #9

Reden #10
Word lid van de KNAC
- Persoonlijk contact
- Repatriëringsgarantie voor uw klassieker
- Voordelige (auto)verzekeringen
- Uitstekende pechhulppakketten