Bezoekers

085419
Bezoekers vandaag : 6
Gisteren : 423

Klachten

Als u niet tevreden over ons bent

Klachten, complimenten en tips

De Koninklijke Nederlandsche Automobiel Club staat voor een optimale dienstverlening aan de leden. Persoonlijke benadering en complete service staan bij ons hoog in het vaandel. Desondanks is het mogelijk dat u een klacht hebt.

Klacht over onze hulpverlening (Breakdownservice)?
De KNAC heeft voor de leden een (collectieve) hulpverleningsverzekering gesloten bij verzekeringsmaatschappij Reis- en Rechtshulp N.V. te Den Haag. De uitvoerder van de hulpverlening en opdrachtnemer voor de hulpverlening in Nederland is de ANWB B.V.. Klachten over deze hulpverlening kunt u aan ons kenbaar maken. Wij zullen dan, na overleg met de verzekeraar en/of uitvoerder, trachten voor u een passende en bevredigende oplossing te vinden voor uw klacht. Mochten wij gezamenlijk niet tot een bevredigende oplossing kunnen komen, dan kunt u uw klacht over de verzekeraar indienen bij het onafhankelijke Klachteninstituut Financiële Dienstverlening. Reis- en Rechtshulp N.V. is bij het KiFiD aangesloten onder nummer: 200.000197.

Klacht over verzekeringen?
Wij verzoeken u vriendelijk dit allereerst aan ons kenbaar maken, zodat wij de mogelijkheid hebben een passende en bevredigende oplossing te zoeken voor uw klacht. Mocht u nu, als verzekerde of belanghebbende, een onoplosbaar geschil hebben met ons (als verzekeringstussenpersoon) of met een verzekeringsmaatschappij waar wij uw polis(sen) hebben ondergebracht, dan kunt u daarvoor verder terecht bij het:

Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFID)
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
Telefoon: 0900 355 22 48
Website: www.kifid.nl

Ook voor informatie, uitleg en advies in verband met een geschil kunt u zich – ter voorkoming van klachten – wenden tot het KiFID. Het advies en de hulp die het Klachteninstituut u biedt, zijn kosteloos. 

Overige klachten?

Het kan zijn dat u over andere zaken dan verzekeringen of pechhulp ontevreden bent en dat u hierover een klacht kenbaar wilt maken. U kunt uw klacht op de volgende manieren indienen:
-Schriftelijk: stuur een brief naar: KNAC, Postbus 93114, 2509 AC Den Haag.
-Via E-mail: stuur een e-mail naar: ledenservice@knac.nl

Complimenten en tips

Bent u juist heel tevreden of heeft u een tip? Ook dat horen we graag. Het is altijd mogelijk om uw complimenten, ideeën of verbetersuggesties door te geven.
Bijvoorbeeld als u zeer tevreden bent over de afhandeling van een schadeclaim of pechgeval. Wilt u dit graag laten weten? Dan kunt u een e-mail sturen naar ledenservice@knac.nl.

Reden #1

8x per jaar clubmagazine ‘De Auto’

Reden #2

Uitstekende pechhulppakketten

Reden #3

Repratriëringsgarantie voor uw klassieker

Reden #4

Voordelige (auto)verzekeringen

Reden #5

Gratis Autotechnisch advies

Reden #6

Gratis internationaal rijbewijs

Reden #7

Belangenbehartiging voor automobilisten

Reden #8

Extra voordelen voor leden

Reden #9

Exclusieve ledenevenementen

Reden #10

KNAC (historische) clubbadge

Word lid van de KNAC

Winkelwagen 0

Zoeken in knac.nl

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors